Coordinador/a de projecte

La Fundació Treballa amb nosaltres
Coordinador/a de projecte
La Fundació iSocial és una organització sense ànim de lucre nascuda fa quatre anys per iniciativa d’un conjunt d’entitats del tercer sector social. Actualment compta amb 15 entitats membres de Catalunya i d’Euskadi, i la seva seu principal està situada al Districte @22 de la ciutat de Barcelona.
La missió de la Fundació és promoure la innovació en el sector dels serveis socials, actuant com a punt de trobada i nexe de col·laboració i apropament entre les organitzacions públiques i privades que operen en el sector dels serveis socials, les universitats i centres de coneixement, les empreses, els professionals i els ciutadans. Des de la seva constitució l’any 2018 ha esdevingut un referent reconegut en matèria d’innovació social.
iSocial ofereix una oferta de treball atractiva per a un/a professional amb experiència que desitgi incorporar-se a una organització jove, innovadora i en procés de creixement, en un projecte pilot de detecció i intervenció social precoç davant les situacions de soledat de les persones grans a les sis comarques de l’Alt Pirineu-Aran finançat pels fons Next Generation del Departament de Drets Socials de la Generalitat de Catalunya.
Responsabilitats del lloc de treball
- Coordinació general del projecte durant tres anys
- Gestió de reunions i comunicacions amb les onze organitzacions que conformen el consorci del projecte i amb dues organitzacions col·laboradores del País Basc
- Coordinació de l’equip tècnic del projecte format per cinc persones
- Elaboració d’una planificació detallada del projecte d’acord amb el projecte aprovat i els requisits de la subvenció
- Establir juntament amb tot l’equip del projecte els indicadors per mesurar l’avançament del projecte.
- Organitzar la informació i comunicar trimestralment al finançador el grau de progrés del projecte
- Detectar les desviacions i proposar accions de millora
- Elaborar les memòries de seguiment i justificació del projecte, tant les intermitges com les finals
- Organitzar esdeveniments de presentació de resultats
Requisits mínims
- Titulació universitària adient per al lloc de treball i sòlida formació en el camp dels serveis socials
- Experiència mínima de 5 anys en el sector dels serveis socials i en tasques i responsabilitats de gestió de projectes
- Coneixement de la problemàtica de l’envelliment i de la soledat de les persones grans
- Coneixement de la normativa de subvencions a nivell català i europeu
- Bon domini del paquet office, especialment del full de càlcul (Excel)
- Idiomes: Imprescindible català, castellà i un nivell mig-alt d’anglès
- Carnet de conduir, vehicle propi i disponibilitat per viatjar
- Residència al territori de l’Alt Pirineu-Aran o en alguna comarca propera
Competències
- Habilitats de gestió de projectes i planificació incloses la consecució d’objectius i terminis exigents
- Capacitat per optimitzar recursos i aconseguir resultats esperats
- Habilitats efectives per a la resolució de problemes i la presa de decisions
- Capacitat per treballar de forma independent i en equip
- Disposició per emprendre tasques a tots els nivells quan sigui necessari
- Excel·lents habilitats comunicatives (tant interpersonal com escrita)
- Habilitat per aprendre i utilitzar nous sistemes i tecnologies
- Treball enfocat a objectius
- Maneig de mètodes quantitatius i qualitatius
Oferim
- Contracte de mitja jornada durant tres anys
- Salari: 18.000 € bruts anuals en 14 pagues
- Incorporació immediata
- Horari flexible amb possibilitat de jornada intensiva i de teletreball
- Integració a un equip multidisciplinari especialitzat en gestió de projectes de recerca i d’innovació en el sector social a nivell estatal i internacional
Com inscriure’t
- Si estàs interessat/da en aquesta oportunitat professional, envia’ns el teu Currículum sense fotografia (CV) i una Carta de motivació, a isocial@isocial.cat amb la referència 2302