Curs “Com millorar la comunicació i la imatge dels serveis socials bàsics”
El curs té l’objectiu de reflexionar sobre la identitat dels Serveis Socials, potenciar la reputació i la marca dels Serveis Socials al territori.
El curs té l’objectiu de reflexionar sobre la identitat dels Serveis Socials, potenciar la reputació i la marca dels Serveis Socials al territori.
El curs té l’objectiu de Introduir l’enfocament del Self-directed Support en els serveis socials públics i d’entitats del tercer sector, considerant les diferents situacions i variants de perfils que els/les professionals de la intervenció social han d’atendre.
L’InnoTrip de la Fundació iSocial als Països Baixos és un viatges en el qual una representació de directius i professionals de les 15 entitats membres de la fundació visitaran i coneixeran in situ experiències holandeses punteres en el camp de l’acció social.
L’InnoLab és un espai de co-creació amb les nostres entitats membres i altres stakeholders, en el qual analitzem reptes complexos del sector i hi busquem solucions innovadores.