COTI, xarxa social que facilita la comunicació digital de persones amb dificultats cognitives

Publicacions Banc d’innovacions

COTI, xarxa social que facilita la comunicació digital de persones amb dificultats cognitives

COTI

COTI és una xarxa social que connecta persones amb dificultats cognitives amb els seus familiars i amb professionals de l’àmbit sociosanitari

hyty min

COTI és una xarxa social que facilita la comunicació entre persones amb dificultats cognitives, els seus familiars i professionals sociosanitaris. La plataforma guia la persona usuària en tot moment, detallant els passos que ha de seguir per gaudir de totes les funcions que pot utilitzar. COTI té un funcionament senzill i accessible que s’adapta a aquelles persones que no estan familiaritzades amb la tecnologia o presenten alguna dificultat cognitiva que els hi dificulta el seu ús. El seu objectiu és implicar a familiars i professionals per tal de garantir una experiència digital àgil i inclusiva.

La persona usuària ha de crear un compte i, a través de dos jocs cognitius la plataforma genera una configuració personalitzada de manera automàtica. Aquests jocs breus i interactius avaluen aspectes com la memòria, l’atenció, la velocitat de processament i la capacitat de resolució de problemes. Mitjançant aquest procés, COTI obté informació rellevant sobre les capacitats cognitives de la persona, el seu ritme d’aprenentatge i el nivell d’accessibilitat que necessita.

Amb l’ús de tècniques d’aprenentatge automàtic, interpreta les dades de manera intel·ligent i determina quina modalitat d’ús s’adapta millor a cada perfil. Així, té en compte les noves funcions que les persones usuàries podran anar utilitzant o bé aquelles que a causa del deteriorament cognitiu caldrà adaptar o presentar d’una altra manera.

COTI permet també enviar missatges, consultar el perfil d’un seguidor, gestionar el propi perfil i organitzar i gestionar el dia a dia a través d’una funció d’agenda. A més, inclou funcionalitats específiques per a persones cuidadores, familiars i professionals, per tal que puguin accedir a informació rellevant, gestionar activitats i fer un seguiment del progrés de la persona usuària. Així, facilita la coordinació del suport sociosanitari i fomenta l’autonomia digital de les persones.

Banc d’innovacions

Imatge on una dona porta el menjar a una senyora en cadira de rodes

TalX, aplicació de missatgeria per a persones amb discapacitats motores

Aplicació de missatgeria inclusiva que facilita la comunicació entre persones amb discapacitat motora i les professionals encarregades de la seva cura
EMO eina que ofereix suport emocional a les persones amb esclerosi múltiple

EMO, aplicació que proporciona suport emocional a les persones amb esclerosi múltiple

EMO és una aplicació que proporciona suport emocional a les persones amb esclerosi múltiple
Coaching per a joves

Ready4life, aplicació de coaching per a joves

Ready4life és una aplicació de coaching anònima per ajudar joves a afrontar diferents problemàtiques mentals
wSocial, eina per a la intervenció dels serveis socials

wSocial, plataforma que integra la intel·ligència artificial per millorar la intervenció dels serveis socials

wSocial, és una plataforma que integra la intel·ligència artificial per millorar la intervenció dels serveis socials
Gutmann, NeuroPersonalTrainer, plataforma de telerehabilitació cognitiva

Guttmann, NeuroPersonalTrainer, plataforma de telerehabilitació cognitiva

Gutmann, NeuroPersonalTrainer és una plataforma de telerehabilitació cognitiva que ofereix tractaments personalitzats en línia
Cátedra Innovación Social Vincles

La Càtedra d’Innovació Social de la Universitat de Lleida avalua el projecte Vincles a Erill la Vall

La Càtedra d’Innovació Social de la Universitat de LLeida inicia l’avaluació del projecte Vincles Alt Pirineu-Aran