bg iSocialPro
Lab Productes
iSocialPro

iSocialPro

iSocialPro és la plataforma que permet la gestió unificada d’usuaris de les aplicacions Flapp! i Nidus.

Què pots fer des d’iSocialPro?

Web/App

Accedir des de web o app sense vincular-se a cap número de telèfon

Alta usuaris

Donar d’alta

Vincular usuaris

Vincular-te amb usuaris de Flapp! i Nidus

isocialpro ico4

Consultar els documents compartits amb els usuaris

isocialpro ico5

Afegir documents a la Caixa Forta Digital de qualsevol usuari vinculat

isocialpro ico6

Accedir als perfils dels professionals de tots els serveis

ico isocialpro

iSocialPro

Professionals de l’àmbit social.
Eina de gestió interna (back-office) accessible per web i app.

Manual d’ús

És l’app que permet la gestió d’usuaris de Flapp! i Nidus.

Professional: Treballador de l’entitat o servei que utilitza l’aplicació iSocialPro.

Usuari: Persona atesa a l’entitat o servei i que utilitza l’aplicació Flapp! o Nidus.

Administrador: A més de les funcions del Professional, té la capacitat de crear nous usuaris professionals i de recuperar contrasenyes. Gestiona el servei on està vinculat.

Superadministrador: Persona de la fundació iSocial referent de les eines iSocialPro. Crea nous serveis/entitats, administradors i professionals.

Només els administradors d’una entitat o servei poden crear nous professionals.

Web

  1. Dirigeix-te a la pestanyaProfessionals“.
  2. Dalt a la dreta, clica “+ Crear“.
  3. Emplena els camps. Aquells que tenen asterisc (*) són obligatoris.
  4. Prem “Desar“.

Android
Aquesta opció no està disponible.

iOS
Aquesta opció no està disponible.

Només el superadministrador té la capacitat de crear nous administradors o serveis, per fer-ho poseu-vos-hi en contacte a través del correu electrònic isocialpro@isocial.cat.

  1. Cerca al teu navegador la pàgina web www.flapp.social o www.nidus.social.
  2. Clica “Ets professional? Clica aquí“. Automàticament, se t’adreçarà al portal d’entrada a iSocialPro.

Android

  1. Entra a la Play Store.
  2. Busca l’aplicació a través de les cerques: isocialpro, iSocialPro, o Fundació iSocial.
  3. Prem el botó “instal·la“.

iOS

  1. Entra a l’App Store.
  2. Busca l’aplicació a través de les cerques: isocialpro, iSocialPro, o Fundació iSocial.
  3. Prem el botó “Obtenir“.
iSocialPro iconaApp
Icona App iSocialPro

Android
Actualització automàtica:

  1. Entra a la Play Store.
  2. Busca l’aplicació iSocialPro.
  3. Clica sobre icona d’iSocialPro.
  4. A la pàgina “Detalls” de l’aplicació, prem els tres punts que veuràs a dalt a la dreta.
  5. Activa l’opció “Actualitza automàticament“.

Actualització manual:
Busca iSocialPro a la Play Store i prem el botó “Actualitzar“. Si no apareix la possibilitat de fer-ho, és perquè ja s’està utilitzant l’última versió disponible.

iOS
Actualització automàtica:

  1. Accedeix a l’opció Paràmetres del teu dispositiu.
  2. Busca l’App Store i prem la icona.
  3. Activa l’opció “Actualitzacions d’apps“.

Actualització manual:
Busca iSocialPro a la Play Store i prem el botó “Actualitzar“. Si no apareix la possibilitat de fer-ho, és perquè ja s’està utilitzant l’última versió disponible.

Web

  1. Selecciona l’idioma que desitgis.
  2. Introdueix l’adreça de correu electrònic o el nom d’usuari.
  3. Introdueix la contrasenya.
  4. Clica “Iniciar sessió“.

Android

  1. Introdueix l’adreça de correu electrònic o el nom d’usuari.
  2. Introdueix la contrasenya.
  3. Clica “Iniciar sessió“.
  4. Llegeix i accepta les condicions d’ús.
  5. Completa el teu perfil. Els camps amb asterisc (*) son obligatoris.
  6. Tria el nivell de seguretat i clica “Continuar”.

iOs

  1. Introdueix l’adreça de correu electrònic o el nom d’usuari.
  2. Introdueix la contrasenya.
  3. Clica “Iniciar sessió“.
  4. Llegeix i accepta les condicions d’ús.
  5. Completa el teu perfil. Els camps amb asterisc (*) son obligatoris.
  6. Tria el nivell de seguretat i clica “Continuar”.
  7. Activa les notificacions prement “Continuar” i a continuació “Permetre”.

Web, Android i iOs

  1. Accedeix a la pestanya Usuaris“.
  2. Busca l’usuari al cercador, a través de nom d’usuari, nom, cognoms o correu electrònic.
    En aquesta cerca apareixen totes les coincidències amb les lletres que es posen al buscador.

Web i Android

  1. Accedeix a la pestanya Usuaris“.
  2. A dalt a la dreta, clicaCrear (+)“.
  3. Introdueix les dades necessàries.
  4. Clica “Desar“.
  5. Automàticament, apareix una guia per facilitar al professional allò que cal explicar a l’usuari sobre l’ús de l’app. Aquesta explicació no substitueix l’acceptació de les condicions d’ús que haurà de fer l’usuari al connectar-se a l’app. Amb l’acceptació, l’alta d’usuari ha finalitzat.

iOS

  1. Accedeix la pestanyaUsuaris“.
  2. Accedeix al cercador d’usuaris.
  3. Busca un nom d’usuari.
  4. Clica+ Crear nou usuari“.
  5. Introdueix les dades necessàries.
  6. Clica “Guardar“.
  7. Automàticament, apareix una guia per facilitar al professional allò que cal explicar a l’usuari sobre l’ús de l’app. Aquesta explicació no substitueix l’acceptació de les condicions d’ús que haurà de fer l’usuari al connectar-se a l’app. Amb l’acceptació, l’alta d’usuari ha finalitzat.

A iSocialpro NO hi ha la possibilitat d’eliminar usuaris, només ho pot fer el propi usuari des del seu compte. En cas de no voler seguir en contacte amb algun usuari cal desvincular-se d’aquest.

Web

  1. Accedeix a la pestanya Usuaris“.
  2. Busca al cercador l’usuari a qui desitgis vincular-te
  3. Accedeix al seu perfil.
  4. A dalt a la dreta, Clica el botó “Sol·licitar vinculació“. La persona usuària haurà d’acceptar la invitació perquè la vinculació sigui efectiva.

Android i iOS

  1. Accedeix a la pestanyaUsuaris“.
  2. Busca al cercador l’usuari a qui desitgis vincular-te
  3. Clica el seu perfil.
  4. Prem el botó “Enviar” que apareix a la pantalla. La persona usuària haurà d’acceptar la invitació perquè la vinculació sigui efectiva.

Web, Android i iOS

  1. Accedeix a la pestanyaEls meus usuaris“.
  2. Busca i accedeix al perfil de l’usuari.
  3. Clica “Desvincular usuari“.

Només es pot veure el perfil dels usuaris vinculats.
Dels usuaris no vinculats només en podrem veure el seu nom d’usuari, el seu nom i cognoms, i el seu correu electrònic.

Web
Dins del perfil d’un usuari que tenim vinculat, podem veure i editar:

  • Fotografia de perfil
  • Nom i cognoms
  • Nom d’usuari
  • Plataforma d’accés (Flapp i/o Nidus)
  • Documents de l’usuari compartits amb mi.
  • Professionals vinculats a l’usuari
  • Pestanya de Seguretat: On es troben les preguntes de seguretat i el l’opció de canviar la contrasenya de l’usuari.

Android i iOS
Dins del perfil d’un usuari que tenim vinculat, podem veure:

  • Fotografia de perfil
  • Nom i cognoms
  • Nom d’usuari
  • Plataforma d’accés (Flapp i/o Nidus)
  • Documents compartits amb mi
  • Professionals vinculats

Web

  1. Accedeix al perfil de l’usuari.
  2. Modifica els camps que desitgis.
  3. Prem “Desar“.

Android
Aquesta opció encara no està disponible.

iOS
Aquesta opció encara no està disponible.

Web

  1. Accedeix al perfil de l’usuari que desitgis.
  2. Marca l’opció “Ser contacte d’alerta“.

Android i iOS

  1. Accedeix al perfil de l’usuari que desitgis.
  2. Marca l’opció “Contacte d’alarma“.

Sempre podem afegir al perfil d’un usuari vinculat una o vàries preguntes de seguretat.
Si un usuari perd la contrasenya, qualsevol professional pot comprovar la seva identitat amb aquestes preguntes; l’administrador pot restablir la contrasenya.
Per afegir una pregunta de seguretat:


Web

  1. Accedeix a la pestanya “Els meus usuaris“.
  2. Cerca i entra al perfil de l’usuari.
  3. Accedeix a la pestanyaSeguretat“.
  4. Clica “Crear“.
  5. Selecciona una pregunta de seguretat predefinida.
  6. Introdueix la resposta que doni l’usuari.
  7. Prem “Desar“.

Es poden afegir tantes preguntes de seguretat com es vulguin.

Android
Aquesta opció encara no està disponible.

iOS
Aquesta opció encara no està disponible.

Si l’usuari no té el correu electrònic connectat amb Nidus o Flapp!, la recuperació de la contrasenya s’ha de fer manualment dirigint-se a un administrador d’algun servei que utilitzi les eines iSocialPro.

Només els administradors d’una entitat o servei tenen la capacitat de recuperar o modificar la contrasenya d’un usuari.

Web

  1. Dirigeix-te a la pestanyaUsuaris” o si l’usuari està vinculat amb tu a “Els meus usuaris“.
  2. Cerca i accedeix al perfil de l’usuari.
  3. Entra a la secció “Seguretat“.
  4. Identifica la persona a través de la pregunta de seguretat
  5. Emplena els camps “Nova contrasenya” i “Confirmar nova contrasenya“.
  6. Prem “Desar“.

Android
Aquesta opció encara no està disponible.

iOs
Aquesta opció encara no està disponible.

El “Botó d’alarma” compta amb dues funcions:

La funcionalitat “Contacte d’alarma” et permet convertir-te en el professional de referència per a situacions d’emergència de les persones usuàries que vulguis. Quan l’usuari activa el botó d’alarma, es rep al mòbil un to d’alerta, una notificació i un missatge que queda ancorat i destacat a la safata d’entrada.

La secció d’alarma també incorpora el “Botó 112“. Quan la persona usuària el prem, se la redirigeix al número de telèfon d’emergències 112, per tal de solucionar més ràpidament situacions d’urgència.

Quan es puja un document s’indica la seva tipologia per a una bona classificació:

Identificatiu (DNI, NIE, Passport, Targeta sanitària, Document acreditatiu del país d’origen, altres)
Sanitari (Targeta sanitària, altres)
Residència (Padró, altres)
Personals (Gestió personal, Fotografies personals, altres)
Altres documents (Judicial, Administratiu, Formatiu)

Qualsevol document identificatiu, al ser pujat a la caixa forta digital, quedarà compartit per defecte amb tots els professionals vinculats a l’usuari.

Un nou professional vinculat també visualitzarà per defecte els documents identificatius.

En qualsevol moment, l’usuari pot deixar de compartir-los.

No. Un cop s’ha pujat un document, ja no es pot canviar la seva tipologia.

Només podrem visualitzar els documents que l’usuari ens hagi compartits i aquells document que hagin introduït altres professionals.

Web

  1. Accedeix al perfil de l’usuari desitjat.
  2. Entra a “Documents“.

Android i iOS

  1. Accedeix al perfil de l’usuari desitjat.
  2. Dirigeix-te a l’apartat “Documents“.
  3. Clica “Veure tots“.

Web

  1. Accedeix al perfil de l’usuari desitjat.
  2. Dirigeix-te a l’apartat “Documents“.
  3. Prem “Crear“.
  4. Completa els camps i clica “Guardar“.

Els documents penjats pels professionals apareixen directament com a validats i es comparteixen amb els altres professionals vinculats a l’usuari.

Android

  1. Accedeix al perfil de l’usuari desitjat.
  2. Dirigeix-te a l’apartat “Documents“.
  3. A baix a la dreta, clica el botó “Més (+)“.
  4. Completa els camps i clica “Guardar“.

Els documents penjats pels professionals apareixen directament com a validats i es comparteixen amb els altres professionals vinculats a l’usuari.

iOS
Aquesta opció encara no està disponible.

Web
Aquesta opció encara no està disponible.

Android

  1. Al introduir un nou document, prem “Puja una fotografia o un arxiu del document“.
  2. Selecciona l’opció “Escanejar un document“.
  3. Automàticament, s’obrirà la càmera d’escaneig. Col·loca el document dins del marc.
  4. Un cop enquadrat, es farà una captura automàtica. Si la càmera no detecta bé el document, selecciona l’opció “Manual” i fes-ne una fotografia.
  5. Edita la imatge del document com convingui.
  6. Clica “Fet“.

iOS
Aquesta opció encara no està disponible.

Web
Aquesta opció encara no està disponible.

Android

  1. A l’introduir un nou document, prem “Puja una fotografia o un arxiu del document“.
  2. Selecciona l’opció “Escanejar un document“.
  3. Automàticament, s’obrirà la càmera d’escaneig. Prem la “icona d’imatge“.
  4. Selecciona el fitxer de la galeria que desitgis.
  5. Si la imatge del document està ben definida, l’escaneig serà automàtic. En cas contrari, s’obrirà una pestanya per a ajustar-lo. Un cop fet, prem “Aplica”.
  6. Edita la imatge del document com convingui
  7. Clica “Fet“.

iOS
Aquesta opció encara no està disponible.

Web

  1. Dirigeix-te a l’apartatDocuments“.
  2. Prem “Crear“.
  3. A l’apartat “Arxiu 1 o 2”, arrossega el fitxer on l’app t’indica o clica el requadre per cercar-lo a l’ordinador. En el darrer cas, busca la fotografia al dispositiu, selecciona-la i clica “Obrir”.

Android

  1. A l’introduir un nou document, prem “Puja una fotografia o un arxiu del document“.
  2. Selecciona l’opció “Seleccionar imatge de la galeria“.
  3. Busca i selecciona la imatge que desitgis.
  4. Ajusta la imatge i prem “Guardar“.

iOS
Aquesta opció encara no està disponible.

Web

  1. Dirigeix-te a l’apartat “Documents“.
  2. Prem “Crear“.
  3. A l’apartat “Arxiu 1 o 2”, arrossega el fitxer on l’app t’indica o bé clica al requadre per cercar-lo a l’ordinador. En el darrer cas, busca el fitxer al dispositiu, selecciona’l i clica “Obrir”.

Android

  1. A l’introduir un nou document, prem “Puja una fotografia o un arxiu del document“.
  2. Selecciona l’opció “Afegir nou document“.
  3. Busca i selecciona el document que desitgis.

iOS
Aquesta opció encara no està disponible.

Web

  1. Des del perfil de l’usuari, accedeix a “Documents“.
  2. Clica sobre la imatge del document. Automàticament, el document s’obrirà en una pantalla nova.
  3. Sobre del document, prem el botó dret del ratolí.
  4. Selecciona l’opció “Desar la imatge a…“.

Android

  1. Des del perfil de l’usuari, accedeix al document.
  2. Clica els tres punts que trobaràs a dalt a la dreta.
  3. Selecciona “Enviar“.
  4. Escull l’opció desitjada per descarregar o enviar el document.

iOS

Aquesta opció encara no està disponible.

La verificació permet que un professional confirmi que les dades d’un document són correctes.

Els documents pujats per un professional apareixen com a verificats.

Un document verificat no pot ser editat per l’usuari.

Com verificar un document:

Web

  1. Accedeix al perfil de l’usuari desitjat.
  2. Entra a “Documents“.
  3. Selecciona el document que es vol verificar.
  4. Prem “Verificar el document“.

Android

  1. Accedeix al perfil de l’usuari desitjat.
  2. Dirigeix-te a l’apartatDocuments” i clica “Veure tots“.
  3. Clica sobre el document que desitgis.
  4. A dalt a la dreta, clica als “tres punts“.
  5. Selecciona “Editar“.
  6. Prem “Verificar document“.

iOS
Aquesta opció encara no està disponible.

La data de caducitat permet que el sistema ens avisi quan un document està caducat o li quedi poc per estar-ho.

L’usuari i el professional rebran una notificació i apareixerà una marca al document.

Cal que l’usuari amb qui es vol obrir un xat estigui vinculat.

Web
Aquesta opció encara no està disponible.

Android i iOS
A través de la pestanya “Missatges”:

  1. Accedeix a la pestanyaMissatges
  2. Dalt a la dreta, clica la icona “+
  3. Cerca l’usuari amb qui vols iniciar una conversa
  4. Prem a la icona de Missatge

A través del perfil de l’usuari:

  1. Accedeix al perfil de l’usuari.
  2. Prem el botó “Enviar-li un missatge“.

Es pot parlar per xat amb qualsevol professional d’iSocialPro.

Web
Aquesta opció encara no està disponible.

Android i iOS
A través de la pestanya Serveis:

  1. Busca el servei al qual pertany el professional.
  2. Clica el servei per veure els professionals que hi estan vinculats.
  3. Cerca el professional amb qui vols iniciar una conversa.
  4. Prem la icona de Missatge.

Web
Aquesta opció encara no està disponible.

Android i iOS
Dins el xat, pots escriure un missatge de text a la barra inferior o bé fer un missatge de veu clicant la icona del Micròfon. Prement la icona “Més (+)”. S’obrirà un desplegable amb les següents tipologies de missatge:

  • Fer una foto
  • Gravar un vídeo
  • Galeria
  • Document

Selecciona una opció, escull el document i procedeix a enviar-lo.

Web
Aquesta opció encara no està disponible.

Android

  1. A la pestanyaMissatges“, clica la icona “Més (+)“.
  2. Selecciona l’opció “Crear un nou grup“.
  3. Afegeix els usuaris i els professionals.
  4. Afegeix una fotografia i nom del grup.
  5. Clica “Crear“.

iOS
Aquesta opció encara no està disponible.

Web
Aquesta opció encara no està disponible.

Android
Per crear una llista de distribució cal:

  1. A la pestanyaMissatges“, clica la icona “Més (+)“.
  2. Selecciona l’opció “Llista de distribució“.
  3. Afegeix els usuaris i els professionals.
  4. Afegeix una fotografia i nom de la llista.
  5. Clica “Crear“.

Els missatges enviats pels professionals a través d’aquest xat seran visibles per tots els membres de la llista, però aquests no podran respondre.

iOS
Aquesta opció encara no està disponible.

El missatge d’alerta només el poden enviar aquells usuaris a qui t’has activat com a contacte d’alerta.

Quan l’usuari envia un missatge d’alerta, es rep el missatge amb un so característic.

El missatge queda ancorat a la part superior de la conversa fins que el traiem.

A la pestanya “Serveis“, trobem un llistat dels serveis que utilitzen les eines iSocialPro amb seva la següent informació: Nom, tipus de servei, direcció i contacte.

Podem visualitzar-los a través de dos formats, llistat o mapa (la darrera opció només des de l’app). I podem fer-ne una cerca al buscador o filtrar per tipologia.

Només el superadministrador té la capacitat de modificar la informació d’un servei. Per sol·licitar-li que ho faci, poseu-vos-hi en contacte a través del correu electrònic isocialpro@isocial.cat.

Només el superadministrador té la capacitat de modificar la informació d’un servei. Per sol·licitar-li que ho faci, poseu-vos-hi en contacte a través del correu electrònic isocialpro@isocial.cat.

Els professionals només poden estar assignats a un servei, però poden tenir usuaris de múltiples serveis.

Web
Aquesta opció encara no està disponible.

Android
Accedeix a la pestanyaServeis“.

Clica la icona del Mapa. Apareixen marcats amb un punt violeta tots els serveis registrats a iSocialPro. Al prémer un d’ells es desplega la informació disponible.

iOS
Aquesta opció encara no està disponible.

Els serveis apareixen ordenats segons la proximitat a la nostra ubicació en cas que donem permís a l’aplicació iSocialPro per utilitzar-la.

Web

  1. Accedeix a la pestanyaEl meu perfil“.
  2. Modifica els camps que desitgis (nom d’usuari, correu electrònic, idioma de l’app, nom, cognoms, telèfon, fotografia de perfil, telèfon, rol). Aquells marcats amb un asterisc (*) són obligatoris.
  3. Prem “Desar“.

Android i iOS

  1. Accedeix a la pestanya “Ajustaments“.
  2. Prem “Editar perfil“.
  3. Modifica els camps que desitgis. (Fotografia de perfil, nom, cognoms, username, telèfon) Aquells marcats amb un asterisc (*) són obligatoris.
  4. Prem “Guardar“.

Els usuaris únicament poden veure del professional:

  • La fotografia de perfil
  • El nom d’usuari
  • El servei al qual pertanyen

Els altres professionals poden veure:

Des de la Web

  • La fotografia de perfil
  • El nom d’usuari
  • El nom i el cognom
  • El correu electrònic (en cas de tenir-lo introduït)
  • El telèfon (en cas de tenir-lo introduït)
  • El rol a l’organització

Des d’Android i iOS

  • La fotografia de perfil
  • El nom d’usuari
  • El nom i el cognom

Android i iOS

  1. Accedeix a la pestanyaAjustaments“.
  2. Prem “Modes d’accés“.
  3. Selecciona el mode d’accés que desitgis. Aquests varien en funció de les possibilitats del dispositiu mòbil.
  4. Prem “Guardar“.

Web
Aquesta opció encara no està disponible.

Android

  1. Accedeix a la pestanyaAjustaments“.
  2. Prem “Canvia d’idioma“.
  3. Selecciona l’idioma que desitgis. Els idiomes disponibles actualment són: espanyol, català, gallec, francès, anglès i àrab).
  4. Tanca l’aplicació i torna a entrar perquè s’actualitzi.

iOS
Aquesta opció encara no està disponible.

Web
Aquesta opció encara no està disponible.

Android i iOS

  1. Accedeix a la pestanyaAjustaments“.
  2. Prem “Condicions de privadesa”. Automàticament, se t’adreçarà al portal web on s’exposa la política de privacitat de l’aplicació iSocialPro.

Web
Aquesta opció encara no està disponible.

Android

  1. Accedeix a la pestanyaAjustaments“.
  2. Prem “Notificacions“.
  3. Automàticament, se t’adreçarà a la configuració del dispositiu mòbil.
  4. Marca “Mostrar notificacions“.

iOS

  1. Accedeix a la pestanyaAjustaments“.
  2. Prem “Notificacions“. Automàticament, se t’adreçarà a la configuració del dispositiu mòbil.
  3. Prem “Notificacions“.
  4. Marca “Permetre notificacions“.

La primera vegada que entrem a la pestanya serveis, apareix l’opció d’activar la ubicació mentre s’utilitza l’aplicació. Aquesta opció també es pot activar a través de la configuració del dispositiu:

Web
Aquesta opció encara no està disponible.

Android

  1. Entra a l’opció Paràmetres del teu dispositiu.
  2. Accedeix a “Ubicació“.
  3. Prem “Permís d’aplicacions“.
  4. Busca i entra a “iSocialPro“.
  5. Selecciona “Permetre mentre s’utilitza l’aplicació“.

iOS
Aquesta opció encara no està disponible.

Web

  1. Obre la pàgina web www.flapp.social o www.nidus.social.
  2. Fes clic a “Has oblidat la contrasenya?”
  3. Escull una de les opcions:

Si el teu compte està vinculat a un correu electrònic:

  • Introdueix el correu electrònic vinculat i prem “Enviar enllaç únic al correu“.
  • Obre el correu electrònic rebut i clica “Restablir contrasenya“.
  • A la pestanya de recuperació, introdueix la nova contrasenya i clica “Restablir contrasenya“.

Si el teu compte NO està vinculat a un correu electrònic:

  • Adreça’t al centre o servei amb el qual tens vinculat el teu compte iSocialPro i demana per l’administrador.

Android i iOS

  1. Obre l’aplicació iSocialPro
  2. Fes clic a “Si has oblidat la contrasenya, fes clic per recupera-la“.
  3. Escull una de les opcions:

Si el teu compte està vinculat a un correu electrònic:

  • Introdueix el correu electrònic vinculat i prem “Recuperar“.
  • Obre el correu electrònic rebut i clica “Restablir contrasenya“.
  • A la pestanya de recuperació, introdueix la nova contrasenya i clica “Restablir contrasenya“.

Si el teu compte NO està vinculat a un correu electrònic:

  • Adreçat al centre o servei amb el qual tens vinculat el teu compte iSocialPro i demanar per l’administrador.

Web

  1. Prem el teu nom d’usuari o fotografia de perfil, situats a dalt a la dreta de la pantalla.
  2. Clica “Tancar sessió“.

Al tancar la sessió el compte d’iSocialPro ja no està obert en aquell dispositiu. Podem tornar a accedir-hi amb les mateixes credencials sense perdre la informació i els documents que hi tenim.

Android i iOS

  1. Accedeix a la pestanyaAjustaments“.
  2. Prem “Tancar sessió“.
  3. Clica “Acceptar“.

Al tancar la sessió, el compte d’iSocialPro ja no està obert en aquell dispositiu. Podem tornar a accedir-hi amb les mateixes credencials sense perdre la informació i els documents que hi tenim.

Si sou una entitat o organització i hi esteu interessats, podeu posar-vos en contacte amb: