Tècnic/a de captació de fons
Tècnic/a de captació de fons
La Fundació iSocial és una organització sense ànim de lucre nascuda fa sis anys per iniciativa d’un conjunt d’entitats del tercer sector social. Actualment compta amb 20 entitats membres de Catalunya i d’Euskadi, i la seva seu principal està situada al Districte @22 de la ciutat de Barcelona.
La missió de la Fundació és promoure la innovació en el sector dels serveis socials, actuant com a punt de trobada i nexe de col·laboració i apropament entre les organitzacions públiques i privades que operen en el sector dels serveis socials, les universitats i centres de coneixement, les empreses, els professionals i els ciutadans. Des de la seva constitució l’any 2018 ha esdevingut un referent reconegut en matèria d’innovació social.
iSocial ofereix una oferta de treball atractiva per a un/a professional que desitgi incorporar-se a una organització jove, innovadora i en procés de creixement, en projectes relacionats amb la millora de les condicions de vida de les persones més vulnerables de la nostra societat.
Busquem una persona activa, curiosa, desperta, amb moltes ganes d’aprendre per mitjà de projectes molt dinàmics i socials. La creativitat està en el nostre ADN i tenim l’ambient ideal si vols créixer amb nosaltres aportant els teus talents i connectant-te amb persones i innovacions tecnològiques i socials d’avantguarda.
Responsabilitats del lloc de treball
- Dissenyar i executar plans de captació i fidelització per a grans donants, mid-donors i donants particulars, maximitzant-ne la contribució i el compromís a llarg termini amb la fundació.
- Gestionar les relacions amb grans donants, incloent-hi la identificació, prospecció, cultiu i fidelització, i assegurar el compliment de les contraprestacions pactades.
- Gestionar les relacions amb mid-donors, i desenvolupar i executar l’estratègia per incrementar el valor de les aportacions.
- Gestionar accions de crowdfunding, encarregant-se de preparar tota la documentació requerida.
- Desenvolupar materials de comunicació personalitzats per a donants (informes d’impacte, cartes d’agraïment, presentacions, certificats de donacions, etc.) per millorar l’experiència del donant i enfortir el vincle amb la fundació.
- Crear contingut redaccional i audiovisual, basat en l’storytelling, orientat a la sensibilització i la captació de fons.
- Dissenyar i implementar fluxos de comunicació personalitzats segons stakeholders per promoure la fidelització i la captació de fons.
- Elaborar informes periòdics sobre els resultats de les activitats de captació de fons, proposant millores o ajustaments en funció dels objectius marcats.
- Mantenir-se al dia en tendències, millors pràctiques i noves vies de captació de fons i aplicar aquest coneixement a les activitats de la fundació.
Requisits mínims
- Formació universitària en ciències socials, comunicació, economia o similars.
- Formació específica en fundraising i/o comunicació orientada a la captació de fons i ampliació de la base social.
- Experiència mínima acreditada de 7 anys d’experiència en fundraising per a entitats socials sense ànim de lucre o d’economia social.
- Èxit demostrat per obtenir finançament. Trajectòria d’èxit en campanyes de captació i en la negociació de contractes de finançament amb donants privats.
- Coneixement de les normatives, procediments, codi de conducta i bones pràctiques relacionats amb l’obtenció de fons privats.
- Cartera de contactes amb fundacions i donants privats nacionals i internacionals.
- Creativitat per diversificar fonts de finançament. Coneixements i experiència en el disseny i la implementació i campanyes innovadores amb tecnologies digitals per captar nous donants.
- Pensament analític i habilitats de planificació estratègica. Capacitat per desenvolupar una estratègia de fundraising a llarg termini basada en l’anàlisi de necessitats i oportunitats.
- Afinitat amb els valors de la fundació.
Es valorarà
- Maneig d’eines informàtiques (paquet office, gestió de base de dades, internet, etc.).
- Coneixement i experiència en l’anàlisi de dades i indicadors clau relacionats amb la captació de fons.
- Coneixement en l’ús de CRM o eines semblants per a la gestió de donants i seguiment de relacions.
- Coneixement i experiència en plataformes i eines de màrqueting i comunicació digital, incloent email-marketing, disseny i edició de vídeo i sistemes de gestió de continguts web.
- Idiomes: Imprescindible català, castellà i un nivell mig-alt d’anglès.
- Disponibilitat per viatjar en algunes ocasions.
Competències
- Fortes habilitats de comunicació verbal i escrita, així com habilitats de comunicació interpersonal, tant verbal com escrita, per construir i mantenir relacions sòlides amb donants i potencials col·laboradors.
- Capacitat estratègica i analítica per desenvolupar plans efectius de captació i fidelització.
- Capacitat demostrada per treballar de manera autònoma i en equip, en un entorn dinàmic.
- Capacitat d’adaptació a reptes nous i cerca de solucions creatives.
Oferim
- 20 hores setmanals
- Salari: 16.700 € bruts anuals fixos, més una part variable.
- Contracte indefinit amb sis mesos de prova
- Incorporació immediata
- Horari flexible amb possibilitat de jornada intensiva i de teletreball
- Lloc treball: Barcelona, oficina d’iSocial al Districte 22@
Com inscriure’t
- Envia’ns el teu Currículum i una Carta de motivació, a info@isocial.cat amb la referència 2412