El Grup Mifas s’incorpora com a nova entitat membre de la Fundació iSocial

Publicacions Notícies

El Grup Mifas s’incorpora com a nova entitat membre de la Fundació iSocial

Persona usuària de Mifas a Girona

L’entitat gironina Grup Mifas aportarà la seva expertesa en l’àmbit de la discapacitat física com a nou membre de la Fundació iSocial

La Fundació iSocial continua ampliant la seva xarxa d’entitats compromeses amb la innovació social, amb la incorporació de Grup Mifas, una entitat referent a les comarques gironines en l’atenció i la defensa dels drets de les persones amb discapacitat física i en risc d’exclusió social.

Nascuda el 1979 a Girona, Mifas treballa per promoure la independència econòmica i la justícia social de les persones amb discapacitat i en risc d’exclusió social. El grup està format per tres ens jurídics: l’Associació Mifas, que actua com a espai de participació i ofereix serveis de suport i activitats d’oci; la Fundació Mifas, centrada en serveis assistencials; i Mifascet, un centre especial de treball que ofereix serveis en diferents línies professionals.

Amb un equip de 401 professionals, dels quals un 60% són persones amb discapacitat, el Grup Mifas desplega una àmplia gamma d’iniciatives: des de la inserció laboral, l’atenció residencial i el centre de dia, fins a serveis i programes com INVICTES, el Centre per l’Autonomia Personal SIRIUS, un banc de productes de suport i teràpia ocupacional, servei d’atenció psicològica, i diferents accions de promoció de l’oci i l’esport inclusiu, entre molts altres.

Amb aquesta incorporació, la Fundació iSocial reforça el seu compromís amb la diversitat i la inclusió, sumant una entitat amb una trajectòria consolidada i una mirada transformadora sobre la discapacitat física.

Actualitat

Usuari utilitzant wSocial

Jordi Amat, director de l’Àrea de TIC del Departament de Drets Socials i Inclusió: “L’objectiu de wSocial és que la informació estigui al servei de tot l’ecosistema social”

Jordi Amat és director de l’Àrea de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions del Departament de Drets Socials i Inclusió de la Generalitat de Catalunya. Parlem amb ell per conèixer la nova eina wSocial, el seu funcionament i quin és el desplegament previst.
Fotografia de grup després de l'entrega del premi a la Integració Social a través de la tecnologia, categoria dels premis d'Innovació Social de Catalunya GrausTIC patrocinada per iSocial

La Fundació iSocial i GrausTIC atorguen el Premi a la Integració Social a través de la Digitalització a l’app Dinder Club

Amb aquest premi, la Fundació iSocial vol reconèixer la tasca de Dinder Club, la primera aplicació de cites i plans d’oci per a persones amb discapacitat intel·lectual. Aquesta iniciativa pionera aposta per la inclusió social a través de la tecnologia, oferint un entorn segur i accessible per facilitar relacions personals i activitats grupals.
Innobreak - Professionalitzar el suport entre iguals: transformar l’atenció des de l’experiència compartida

Professionalitzar el suport entre iguals: transformar l’atenció des de l’experiència compartida

Entre iguals (Catalunya) i Mental Health Support Services for the Elderly (Finland). 2 de desembre del 2025, de 9:00 h a 10:30 h. Inscripcions obertes.
Rehab Lab rep guardó Prácticas con Impacto. Toni Codina, de la Fundació iSocial, i Joel Costa, d'Ampans, recullen el premi min

La Xarxa Rehab-Lab, reconeguda per Plena Inclusión com a “Práctica con Impacto”

La Fundació iSocial va participar a la trobada estatal “Prácticas con Impacto” organitzada per Plena Inclusión a Sevilla, on vam presentar la Xarxa Rehab-Lab davant més de 500 professionals i entitats del sector de la discapacitat intel·lectual