OSM, suport als professionals essencials per afrontar situacions de crisi i fort estrès

Publicacions Banc d’innovacions

OSM, suport als professionals essencials per afrontar situacions de crisi i fort estrès

NATAL I UASI

OSM, suport als professionals essencials per afrontar situacions de crisi i fort estrès

Programa per ajudar als professionals de serveis essencials (socials, sanitaris, d’emergències…) a gestionar situacions de crisi i de fort estrès, com la de la Covid-19. Compta amb eines online, com Podcasts gravats per especialistes, i també amb activitats presencials, basades en el mètode OSM (Operational Stress Management).

El mètode OSM treballa la resiliència enfront de l’adversitat, el treball en equip, la gestió de l’estrès i la presa de decisions en contextos de crisis. S’adreça a professionals de serveis essencials que treballen no només en situacions de perill físic, sinó també de molta pressió psicològica, i que a causa d’això pateixen ansietat, depressió, estrès i, en casos extrems, risc de suïcidi. L’objectiu del programa OSM és que els servidors públics puguin servir la ciutadania d’una manera més efectiva i alhora saludable.

NATAL

Banc d’innovacions

Nobi, làmpada intel·ligent d'assistència a persones grans

Nobi, làmpada intel·ligent d’assistència a gent gran

Làmpada intel·ligent d’assistència i monitoratge dissenyada per reduir el risc de caigudes en persones grans
Aplicació Here to Help

Here to Help, plataforma que ofereix recursos per prevenir el suïcidi de persones amb transtorn de l’espectre autista

Here to Help és una plataforma que ofereix recursos per prevenir el suïcidi de persones amb transtorn de l’espectre autista
Aplicació de suport a la lectura

DiLoFácil, aplicació que facilita la lectura a persones amb discapacitats cognitives

DiLoFácil és una aplicació que fa més accessible la lectura a persones amb dificultats cognitives o a persones que necessiten algun suport per llegir
assistent virtual AIMA

AiMA, assistent virtual per combatre la soledat de persones grans

AiMA és una assistent virtual que ofereix acompanyament per combatre la soledat de les persones gran
Ulleres que faciliten la comunicació de persones amb dificultats auditives

LEION Hey, ulleres intel·ligents de reconeixement automàtic de veu

LEION Hey son unes ulleres que faciliten la comunicació de persones amb dificultats auditives
Imatge on una dona porta el menjar a una senyora en cadira de rodes

TalX, aplicació de missatgeria per a persones amb discapacitats motores

Aplicació de missatgeria inclusiva que facilita la comunicació entre persones amb discapacitat motora i les professionals encarregades de la seva cura