Help To Care, suport a les persones que tenen cura d’altres

Publicacions Banc d’innovacions

Help To Care, suport a les persones que tenen cura d’altres

NHS, The Kent and Medway Sustainability and Transformation Partnership i DLC 

Imatges Posts Web (4) min

Innovadora aplicació mòbil creada per donar suport a les persones que tenen cura d’altres

Help to care es pot descarregar de forma gratuïta i està dissenyada per ajudar els cuidadors a trobar informació adequada a l’hora d’indentificar problemes de salut. L’aplicació està pensada com una guia ràpida portàtil a la qual es pot accedir sense necessitat de connexió a Internet. Segueix els estàndards de l’Institut Nacional d’Excel·lència en Salut i Atenció.


Inclou guies, consells i vídeos sobre malalties comunes, com la diabetis, les infeccions urinàries i els problemes respiratoris. També ofereix una secció que permet determinar si la persona està desenvolupant un problema de salut greu que requereix assistència mèdica.


Un dels propòsits és capacitar aquells qui vetllen per la salut d’algú, siguin professionals o no, per tal que puguin prendre les millors decisions en la cura que ofereixen. D’altra banda, brinda recursos a fi que les persones cuidadores puguin detectar i actuar davant de possibles problemes de salut, ja que el seu contacte estret amb les persones de qui tenen cura els permet percebre més ràpidament situacions anòmales.

Banc d’innovacions

Xarxa social COTI

COTI, xarxa social que facilita la comunicació digital de persones amb dificultats cognitives

COTI és una xarxa social que connecta persones amb dificultats cognitives amb els seus familiars i amb professionals de l’àmbit sociosanitari
wSocial, eina per a la intervenció dels serveis socials

wSocial, plataforma que integra la intel·ligència artificial per millorar la intervenció dels serveis socials

wSocial, és una plataforma que integra la intel·ligència artificial per millorar la intervenció dels serveis socials
Gutmann, NeuroPersonalTrainer, plataforma de telerehabilitació cognitiva

Guttmann, NeuroPersonalTrainer, plataforma de telerehabilitació cognitiva

Gutmann, NeuroPersonalTrainer és una plataforma de telerehabilitació cognitiva que ofereix tractaments personalitzats en línia
traductor intel·ligent

Mokin, eina de traducció intel·ligent per a persones sol·licitants d’asil

Eina de traducció que facilita la comunicació entre persones sol·licitants d’asil i professionals.
Imatge d'una cama ortopèdica

AssistData, plataforma que facilita l’obtenció de productes d’assistència per a persones amb discapacitat

Plataforma que gestiona productes d’assistència per a persones amb discapacitat
imatge que promou una xarxa de suport per a la salut mental

Talk Life, xarxa de suport mutu per a la salut mental

Xarxa de suport per a la salut mental