La Fundació ASPACE Catalunya, nova entitat membre d’iSocial

Publicacions Notícies

La Fundació ASPACE Catalunya, nova entitat membre d’iSocial

, ,
La Confederación ASPACE, nueva entidad miembro de iSocial

ASPACE, entitat especialitzada en l’atenció a les persones amb paràlisi cerebral, esdevé la 19a entitat membre de la Fundació

La Fundació iSocial continua creixent i donant la benvinguda a noves entitats del sector social. Aquest mes, ASPACE s’incorpora com a nova entitat membre, sumant-se a les 18 entitats que ja formen part de la Fundació. Amb aquesta nova adhesió, iSocial compta amb un total de 19 entitats que treballen conjuntament per impulsar la innovació i la millora dels serveis socials.

Fundada el 1961 com una associació per un grup de pares d’infants amb paràlisi cerebral, la Fundació ASPACE Catalunya ha estat pionera en l’atenció a persones amb paràlisi cerebral i pluridiscapacitat. Des dels seus inicis, ha treballat per oferir una atenció integral altament especialitzada en els àmbits del neurodesenvolupament, incloent-hi la rehabilitació, educació i suport a les famílies. El seu model assistencial interdisciplinari i innovador s’ha consolidat com un referent a Catalunya, amb la missió d’acompanyar aquestes persones al llarg de tota la seva vida.

Els valors d’accessibilitat, d’innovació i de solidaritat d’ASPACE estan alineats amb la missió d’iSocial de promoure un sector social innovador i capaç d’adaptar-se a la diversitat de reptes que enfronten els col·lectius vulnerables.

La Fundació ASPACE Catalunya és la tercera entitat que s’incorpora a la Fundació iSocial durant l’any 2024. Abans de les vacances d’estiu, també van passar a formar part del projecte iSocial les entitats Grupo SSI i REIR (Recursos educatius per a la Infància en Risc).

Des de la Fundació iSocial, estem encantats de seguir sumant experteses per perseverar en la nostra missió d’impulsar la innovació en l’àmbit social, afavorint la transversalitat i la cooperació entre entitats. Seguirem treballant junts per construir un sector més fort, connectat i inclusiu, que pugui donar resposta a les necessitats de les persones que més ho necessiten.


Actualitat

Professionals de les entitats membres d'iSocial participen al 3r Innotrip a Finlàndia

La Fundació iSocial i les seves entitats membres viatgen a Finlàndia en el 3r Innotrip

La visita a entitats i equipaments de Hèlsinki i Espoo durant l’Innotrip ens va permetre conèixer de més a prop algunes iniciatives pioneres d’un dels països amb un estat del benestar més consolidat.
Cátedra Innovación Social Vincles

La Càtedra d’Innovació Social de la Universitat de Lleida avalua el projecte Vincles a Erill la Vall

La Càtedra d’Innovació Social de la Universitat de LLeida inicia l’avaluació del projecte Vincles Alt Pirineu-Aran
La Consellera de Drets Socials parla amb dues persones beneficiàries del projecte Vincles a Sort

La Consellera de Drets Socials visita a Sort el projecte Vincles Alt Pirineu-Aran

La Consellera visita el projecte Vincles Alt Pirineu-Aran, que ja està implantat en més de vint municipis i compta amb 171 agents comunitaris.
Membres de les set entitats sòcies del projecte Solidigital es troben a Tolosa per preparar el llançament de la Soliguia. Fotografia de grup durant les jornades.

Trobada internacional a Tolosa per preparar el llançament de la Soliguia

L’encontre ha permès posar en comú la feina feta fins ara i coordinar la difusió i la gestió de la Soliguia, cercador en línia de serveis socials
Servei d'acompanyament per a usuaris de Nidus

Despleguem un servei d’acompanyament digital a persones usuàries de Nidus 

La Càtedra d’Innovació Social de la Universitat de LLeida inicia l’avaluació del projecte Vincles Alt Pirineu-Aran
Un grup de persones amb discapacitat intel·lectual, de professionals socials, d'estudiants i de personal investigador treballen conjuntament per desenvolupar solucions als reptes de les persones amb discapacitat en el marc del projecte La Teva Idea és Ciència, liderat per iSocial i la UPC.

La Teva Idea És Ciència: un procés de cocreació per millorar l’autonomia de les persones amb discapacitat intel·lectual

“La Teva Idea És Ciència” ha suposat un treball col·laboratiu entre entitats socials, personal investigador i estudiants per convertir reptes quotidians ens solucions tecnològiques viables.