Preguntes Freqüents Flapp!

Lab Productes FLAPP!

Preguntes Freqüents Flapp!

Com puc actualitzar la informació del meu perfil d’usuari?

Des de l’aplicació mòbil:

  1. Dirigeix-te a “Ajustaments” i fes clic a “Editar perfil”
  2. Modifica el contingut desitjat (nom, cognom, nom d’usuari o usuària, telèfon i/o fotografia de perfil)
  3. Fes clic a “Guardar”

Des del web:

  1. Accedeix a “El meu perfil”
  2. Modifica el contingut desitjat (nom, cognom, nom d’usuari, correu electrònic, telèfon, fotografia de perfil i/o idioma de l’aplicació) 3.
  3. Fes clic a “Desar”

He oblidat la contrasenya, com puc recuperar-la?

Des de l’aplicació mòbil:

  1. Obre l’aplicació iSocialPro
  2. Fes clic a “Si has oblidat la contrasenya, recupera-la”
  3. Escull una de les opcions:
    • Si el teu compte està vinculat a un correu electrònic:
      • Selecciona “Mitjançant un correu electrònic”.
      • Introdueix el correu electrònic vinculat i prem “Recuperar”.
      • Obre el correu electrònic rebut i clica “Restablir contrasenya”.
      • A la pestanya de recuperació, introdueix la nova contrasenya i clica “Restablir contrasenya”.
    • Si el teu compte NO està vinculat a un correu electrònic:
      • Selecciona “Anant a un punt de registre”; hauràs de dirigir-te al teu centre o al servei amb el qual tens vinculat el teu compte Flapp! i demanar per l’administrador.

Des del web:

  1. Obre la pàgina web flapp.social
  2. Fes clic a “Has oblidat la contrasenya?”
  3. Escull una de les opcions:
    • Si el teu compte està vinculat a un correu electrònic:
      • Selecciona “Mitjançant un correu electrònic”
      • Introdueix el correu electrònic vinculat i prem “Recuperar”
      • Obre el correu electrònic rebut i clica “Restablir contrasenya”
      • A la pestanya de recuperació, introdueix la nova contrasenya i clica “Restablir contrasenya”
    • Si el teu compte NO està vinculat a un correu electrònic:
      • Dirigeix-te al teu centre o al servei amb el qual tens vinculat el teu compte Flapp!  i demana per l’administrador.

És possible accedir al meu perfil des de múltiples dispositius?

Sí, és possible accedir al teu perfil des de múltiples dispositius  i de forma simultània, a  través de:

Mòbil o tauleta amb iSocialPro

Pàgina Web  des de flapp.social

Què haig de fer si trobo un problema tècnic a les eines Flapp? 

Si trobes un problema tècnic, posa’t en contacte amb nosaltres mitjançant el correu de suport: isocialpro@isocial.cat.

Com puc donar d’alta a un usuari?

Des de l’aplicació mòbil:

  1. Accedeix a la pestanya “Usuaris”
  2. Prem la icona + a baix a la dreta
  3. Introdueix les dades necessàries
  4. Prem “Guardar”

Des del web:

  1. Accedeix a la pestanya “Usuaris”
  2. Prem “+ Crear” a dalt a la dreta
  3. Introdueix les dades necessàries
  4. Prem “Desar”

Com em vinculo a una persona usuària?

Accedeix a la pestanya “Usuaris” i busca al cercador el nom de la persona usuària a qui vulguis vincular-te. Un cop el trobis, accedeix al seu perfil i envia-li una solicitud de vinculació. Des de l’app, pots fer-ho prement el botó “Enviar” que apareix instantàniament a la pantalla quan entres al perfil de l’usuari , i des del web, prement el botó “Solicitar vinculació” que apareix a dalt i a la dreta de la pantalla. La persona usuària haurà d’acceptar la invitació perquè la vinculació sigui efectiva.

Com em desvinculo d’un usuari?

Accedeix a la pestanya “Usuaris” i busca al cercador el nom de l’usuari o usuària de qui vulguis desvincular-te. Un cop el trobis, accedeix al seu perfil i prem “Desvincular usuari”.

Puc introduir un document a la caixa forta digital de la persona usuària? Com?

Sí, els professionals poden introduir documents a les caixes fortes de les persones usuàries que tenen vinculats. Per fer-ho, cal accedir al perfil de l’usuari desitjat,  anar a l’apartat “documents” i prémer, en el cas de l’app, “Afegir nou document”. En cas de fer-ho des del web, s’haura de prémer l’opció “Crear”. Els documents pujats pels professionals apareixeran directament com a validats i es compartiran també amb els altres professionals vinculats a l’usuari.

Cal tenir en compte que un cop adjuntat el document, no se’n podrà canviar a tipologia. En cas de voler fer-ho, caldrà que l’usuari o professional elimini el document i el torni a pujar seleccionants la tipologia desitjada.

Es poden descarregar els documents emmagatzemats a l’aplicació?

Sí, els documents pujats a l’aplicació es poden descarregar des de qualsevol dispositiu. La persona usuària pot descarregar tots els seus documents, i els professionals vinculats poden descarregar aquells documents que se li hagin compartit. Per fer-ho cal accedir al document i seguir els següents passos:

Des de l’aplicació mòbil:

  1. Clicar als tres punts de dalt a la dreta (···)
  2. Seleccionar “Enviar”
  3. Seleccionar l’opció “Copiar a…” i desar el document a la carpeta del mòbil que es desitgi o bé enviar-lo a través d’alguna plataforma

Des del web:

Fer clic amb el botó esquerra del ratolí sobre el document i seleccionar el tipus de descàrrega que es vol (per exemple, desar com imatge a Descàrregues)

Com puc compartir un document amb un altre professional?

A través de l’App iSocialPro pots compartit documents amb altres professionals. Només cal accedir a la pestanya de “Serveis”, buscar el servei al qual pertany l’altre professional i un cop el trobis, clicar a la icona de missatge del costat del professional amb qui vulguis compartir el document. Un cop al xat, cal prémer la icona amb símbol +, escollir el tipus de document, buscar-lo al teu dispositiu i al seleccionar-lo s’enviarà al xat directament.

Quines mesures de seguretat s’apliquen a la Caixa Forta Digital per protegir la privadesa dels documents?

Els documents pujats a la Caixa Forta Digital, només els poden veure l’usuari i aquells professionals a qui l’usuari hagi donat permís. Cada document emmagatzemat a la caixa forta digital pot ser compartit o pot deixar de ser-ho per l’acció i voluntat expressa de l’usuari. Això li permet tenir el control absolut de la pròpia informació i de qui la pot veure o accedir.

Botó d'alarma

Tot el que ofereix el botó d’alarma de Flapp!

Si ets professional, pots activar la funcionalitat “Contacte d’alarma” de les persones usuàries que vulguis per convertir-te en el seu professional de referència en situacions d’emergència.
Xat Nidus

El xat de Flapp!, l’eina de missatgeria que millora la comunicació i l’atenció a l’usuari

Les noves versions de les aplicacions Flapp! i iSocialPro ja incorporen la funcionalitat del xat.