WACS, servei de trucades automatitzades i massives a persones vulnerables

Publicacions Banc d’innovacions

WACS, servei de trucades automatitzades i massives a persones vulnerables

Hampshire County Council (Consell del Comptat de Hampshire), PA Consulting

WACS, servei de trucades automatitzades i massives a persones vulnerables

Imatge de sabinevanerp a Pixabay

Servei que realitza trucades automatitzades a persones vulnerables que es troben a casa i no poden assistir presencialment a centres socials i sanitaris o no poden rebre una atenció de proximitat.

Quan es detecta una persona que necessita ser atesa, aquesta rep una trucada automatitzada amb veu d’una persona real, que li pregunta pel seu estat de benestar i les seves possibles necessitats. Si l’usuari/a necessita rebre cures a domicili o que algú li faci la compra, per exemple, el sistema passa la trucada a un/a professional perquè concreti la resposta a la seva demanda.

Aquest servei utilitza tècniques d’intel·ligència artificial i es va implementar el 2020 davant la incapacitat del Govern d’Hampshire (Anglaterra) de fer un seguiment acurat i constant de les persones vulnerables durant la pandèmia de la COVID-19. A causa de la necessitat de contactar en poc temps a milers de persones que es trobaven aïllades en les seves llars, l’empresa PA Consulting va elaborar aquest sistema de contacte automatitzat i massiu per a atendre i agilitar un gran volum de trucades.

Bringing Ingenuity to Life

Banc d’innovacions

dummy-img

AiMA, assistent virtual per combatre la soledat de persones grans

AiMa és una assistent virtual per a combatre la soledat de persones grans
Ulleres que faciliten la comunicació de persones amb dificultats auditives

LEION Hey, ulleres intel·ligents de reconeixement automàtic de veu

LEION Hey son unes ulleres que faciliten la comunicació de persones amb dificultats auditives
Imatge on una dona porta el menjar a una senyora en cadira de rodes

TalX, aplicació de missatgeria per a persones amb discapacitats motores

Aplicació de missatgeria inclusiva que facilita la comunicació entre persones amb discapacitat motora i les professionals encarregades de la seva cura
EMO eina que ofereix suport emocional a les persones amb esclerosi múltiple

EMO, aplicació que proporciona suport emocional a les persones amb esclerosi múltiple

EMO és una aplicació que proporciona suport emocional a les persones amb esclerosi múltiple
Coaching per a joves

Ready4life, aplicació de coaching per a joves

Ready4life és una aplicació de coaching anònima per ajudar joves a afrontar diferents problemàtiques mentals
Xarxa social COTI

COTI, xarxa social que facilita la comunicació digital de persones amb dificultats cognitives

COTI és una xarxa social que connecta persones amb dificultats cognitives amb els seus familiars i amb professionals de l’àmbit sociosanitari