Finalitza la 27a Escola d’Estiu de l’Àrea de Benestar Social de la Diputació de Barcelona

Publicacions Notícies

Finalitza la 27a Escola d’Estiu de l’Àrea de Benestar Social de la Diputació de Barcelona

,
Finalitza la 27a Escola d'Estiu de l’Àrea de Benestar Social de la Diputació de Barcelona

Del 9 al 13 de juliol de 2018 s’ha realitzat a l’Espai Francesca Bonnemaison de Barcelona, la 27a Escola d’Estiu de de l’Àrea de Benestar Social de la Diputació de Barcelona, que enguany ha estat dedicada a “La perspectiva de gènere i les professions d’Atenció a les Persones”.

L’escola ha consistit en 20 accions formatives (en format de seminari, taller o monogràfic), una conferència inaugural i dos actes centrals, que han ajudat a donar respostes des del món local a una realitat social diversa. Hi han participat professionals dels àmbits de serveis socials i igualtat i ciutadania d’ajuntaments, d’altres ens locals, d’entitats del Tercer Sector, d’associacions, de fundacions, d’altres professionals i estudiants dels àmbits d’atenció a les persones. Podeu veure més informació aquí.

Actualitat

Persona usuària de Mifas a Girona

El Grup Mifas s’incorpora com a nova entitat membre de la Fundació iSocial

L’entitat gironina Grup Mifas aportarà la seva expertesa en l’àmbit de la discapacitat física com a nou membre de la Fundació iSocial
Jornada Anual Rehab-Lab

Primera Jornada Anual de la xarxa Rehab-Lab a Barcelona 

Hem acreditat els nous laboratoris de fabricació (FabLabs) de les 10 entitats d’arreu de Catalunya que s’han incorporat a la xarxa Rehab-Lab 
Notícia Fiare. Banca ética

iSocial i Fiare Banca Ètica enforteixen la seva aliança

La Fundació iSocial s’ha incorporat com a sòcia de la cooperativa Fiare Banca Ètica, en el marc d’un acord que també inclou una línia de crèdit per finançar els projectes d’iSocial i el patrocini de diverses publicacions de la nostra fundació.
L'equip d'iSocial al l'European Social Services Conference ESSC 2025, davant l'estand de Nidus

La Fundació iSocial assisteix a la European Social Services Conference (ESSC 2025) amb dues iniciatives que posen en valor la innovació social

La nostra app Nidus i el projecte Vincles Alt Pirineu-Aran contra la soledat no desitjada han sigut dues de les protagonistes de l’ESSC 2025
Professionals de les entitats membres d'iSocial participen al 3r Innotrip a Finlàndia

La Fundació iSocial i les seves entitats membres viatgen a Finlàndia en el 3r Innotrip

La visita a entitats i equipaments de Hèlsinki i Espoo durant l’Innotrip ens va permetre conèixer de més a prop algunes iniciatives pioneres d’un dels països amb un estat del benestar més consolidat.