iSocial es trasllada a una nova seu al Districte 22@ de Barcelona

iSocial es trasllada a una nova seu al Districte 22@ de Barcelona

, ,

La nova oficina és al carrer Sancho de Àvila 105, a l’epicentre d’innovació de la ciutat, a pocs metres de la Torre Glòries, del museu del Disseny o de l’edifici MediaTIC.

El 9 de gener de 2023 la Fundació iSocial s’ha traslladat a unes noves oficines al Districte 22@ de Barcelona, l’epicentre d’innovació de la ciutat, concretament al número 105 del carrer Sancho de Ávila, a pocs metres de la Torre Glòries, del museu del Disseny o de l’edifici MediaTIC. La nova seu ocupa diversos espais de treball a l’edifici Monday Arroba, on també s’hi allotgen nombroses empreses vinculades al món de la innovació i que alhora ofereix un entorn de treball fortament internacional i multicultural.

Per arribar a la nova seu amb transport públic el més fàcil és fer-ho a través de la parada de Glòries de la L1 del Metro, de les línies T5 i T6 del Tramvia, o de l’estació El Clot-Aragó dels trens de Rodalies.

La Fundació iSocial també estrena un nou telèfon directe en aquestes oficines: +34 935 473 973

Amb aquest canvi, iSocial ha deixat la seu del Grup ATRA al carrer Gran de Gràcia 239 de Barcelona. El Grup ATRA és una de les entitats del tercer sector fundadores d’iSocial i durant aquests últims anys havia allotjat de manera desinteressada l’equip professional d’iSocial.

Actualitat

Eines per a la transformació digital dels Serveis Socials Bàsics

Eines per a la transformació digital dels Serveis Socials Bàsics

Programa formatiu per a professionals de Serveis Socials dels ens locals. En línia (15h).
iSocial presenta l’informe “Innovació tecnològica i serveis socials”

iSocial presenta l’informe “Innovació tecnològica i serveis socials”

En un acte públic realitzat el 22.11.2022 a l’auditori de NTT Data a Barcelona.
La tecnologia immersiva en els serveis socials

La tecnologia immersiva en els serveis socials

Les tecnologies immersives, com la realitat virtual o la realitat augmentada, estan demostrant tenir grans beneficis en serveis socials, tant per a diferents perfils de persones usuàries com per a les persones professionals. Aquestes són les seves aplicacions avui més destacades en el sector dels serveis socials.
Agustí Cerrillo: “Els robots conversacionals o xatbots en no gaire temps podran ser utilitzats per les Administracions públiques per millorar la qualitat dels serveis socials”

Agustí Cerrillo: “Els robots conversacionals o xatbots en no gaire temps podran ser utilitzats per les Administracions públiques per millorar la qualitat dels serveis socials”

Parlem amb Agustí Cerrillo Martínez, catedràtic de Dret Administratiu de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). Ens parla sobre l’ús d’intel·ligència artificial en les Administracions públiques i els serveis socials, el seu impacte, els principis ètics i jurídics que implica i els reptes que cal afrontar.