Noves eines per al seguiment remot d’usuaris de serveis socials
Noves eines per al seguiment remot d’usuaris de serveis socials
WACS (UK) i DigiContact (Holanda): del xatbot a la videoconferència.
Realitzat el divendres 22 d’octubre, de 9 a 10:30h
En línia, i amb traducció simultània anglès-català
La Fundació iSocial va iniciar el 22/10/2021 l’activitat dels Innobreaks, en què cada dos mesos presentem en forma de breu webinar (1h30) una selecció d’experiències locals i internacionals d’innovació en serveis socials publicades al nostre Banc d’Innovacions.
La crisi Covid-19 ha transformat les nostres societats i la manera de comunicar-nos entre nosaltres. I el final de la pandèmia està obrint interessants debats en serveis socials sobre la possibilitat de complementar les formes de comunicació tradicionals amb les persones usuàries, amb noves tècniques i eines de comunicació remota adoptades durant la pandèmia.
Per això en aquest 1r Innobreak vam presentar dos exitosos exemples d’innovació en la comunicació remota amb usuaris de serveis socials: el servei de trucades automatitzades i massives WACS, de Hampshire (UK); i el servei holandès Digicontact, de seguiment remot per videoconferència.
Ponents:
- Rianne Dekker. DigiContact (Holanda)
- Nick Wake i Stuart Outtersid, WACS (Anglaterra)
Vídeo complet de l’Innobreak
Amb el suport de
Innobreaks