Bismart i ABD presenten els beneficis de la intel·ligència artificial en serveis socials

Bismart i ABD presenten els beneficis de la intel·ligència artificial en serveis socials

,
Bismart i ABD presenten els beneficis de la intel·ligència artificial en serveis socials

A la seu de Microsoft a Barcelona, el passat 28 de juny l’empresa Bismart i l’entitat social ABD, una de les fundadores de la Fundació iSocial, van presentar en un seminari per a professionals els beneficis que ja està aportant la intel·ligència artificial i el Big Data per a la millora dels serveis socials.

A partir de diversos exemples d’administracions públiques i d’organitzacions socials de Catalunya, en el seminari van aportar evidències de com les bones pràctiques en Big Data que ja existeixen en l’àmbit comercial poden aportar millores molt importants als serveis socials, en àmbits com la personalització, la predicció, la planificació dels pressupostos públics, l’eficiència econòmica, la qualitat dels serveis, etc. Bismart i ABD treballen conjuntament en aquest objectiu des de l’any 2016.

Actualitat

Els serveis socials davant les noves vulnerabilitats causades per la digitalització: l’e-social work

Els serveis socials davant les noves vulnerabilitats causades per la digitalització: l’e-social work

E-social work, un nou camp d’intervenció per donar resposta a unes noves vulnerabilitats que agreugen moltes situacions ateses pels serveis socials. (Fundació iSocial, Maig 2022)
Iniciem el desenvolupament d’“All by myself”, un agregador d’eines TIC al servei de la discapacitat intel·lectual

Iniciem el desenvolupament d’“All by myself”, un agregador d’eines TIC al servei de la discapacitat intel·lectual

Impulsat per Fund.iSocial, Fund.AMPANS, Fund.Maresme, Fund.Catalana Síndrome de Down i Fund.Support-Girona.
Riscs i beneficis de la intervenció social en remot

Riscs i beneficis de la intervenció social en remot

La transformació digital ha afectat radicalment la manera com ens comuniquem. El sector dels serveis socials no n’és l’excepció. (Fundació iSocial, Maig 2022)
Simon Duffy: “El Suport Auto-dirigit només proposa tractar tothom com ens agradaria que ens tractessin a nosaltres”

Simon Duffy: “El Suport Auto-dirigit només proposa tractar tothom com ens agradaria que ens tractessin a nosaltres”

Simon Duffy ens explica els beneficis del Self-directed Support o Suport Auto-dirigit, i quines són les barreres que es troba aquesta metodologia. (Fundació iSocial, Maig 2022)