Durant tres anys ajudarem a formar els directius del tercer sector social d’Andalusia

Durant tres anys ajudarem a formar els directius del tercer sector social d’Andalusia

,
Durant tres anys ajudarem a formar els directius del tercer sector social d’Andalusia

A petició de la Federación Andaluza Enlace, durant 3 anys la Fundació iSocial col·laborem en el procés de disseny i posada en marxa de la nova Escola de formació de directius del tercer sector TEAL-Andalucía. Es tracta d’un projecte finançat per CEPES, i on també hi participen EDE Fundazioa, Escuela Andaluza de Economía Social, Leit Motiv i Asociación para la promoción de la economia del bien común.

Aquesta nova escola de directius vol contribuir a impulsar la transformació de les organitzacions no lucratives i de l’economia social andaluses, mitjançant nous models organitzatius que posin en el centre a les persones i avançant cap a processos orgànics, transversals i evolutius de gestió, plenitud i lideratge. El seu objectiu és impulsar un tercer sector més eficient, competitiu, sostenible i innovador en la intervenció, visió i finalitats, i que esdevingui un agent socio-econòmic clau en un context de transició cap a una economia de les cures, generant ocupació i impulsant l’economia local.

L’Escola del tercer sector TEAL-Andalucía s’articula sobre dos pilars: el desenvolupament de programes integrals d’ensenyament, aprenentatge i impacte; i la creació d’una comunitat de pràctiques. L’enfocament és fomentar l’autoorganització i l’apropiació de coneixement mitjançant la innovadora metodologia TEAL, desenvolupant programes i una plataforma que permeti el flux d’informació i coneixement de forma lliure, oberta i neutral.

Actualitat

Eines per a la transformació digital dels Serveis Socials Bàsics

Eines per a la transformació digital dels Serveis Socials Bàsics

Programa formatiu per a professionals de Serveis Socials dels ens locals. En línia (15h).
iSocial presenta l’informe “Innovació tecnològica i serveis socials”

iSocial presenta l’informe “Innovació tecnològica i serveis socials”

En un acte públic realitzat el 22.11.2022 a l’auditori de NTT Data a Barcelona.
La tecnologia immersiva en els serveis socials

La tecnologia immersiva en els serveis socials

Les tecnologies immersives, com la realitat virtual o la realitat augmentada, estan demostrant tenir grans beneficis en serveis socials, tant per a diferents perfils de persones usuàries com per a les persones professionals. Aquestes són les seves aplicacions avui més destacades en el sector dels serveis socials.
Agustí Cerrillo: “Els robots conversacionals o xatbots en no gaire temps podran ser utilitzats per les Administracions públiques per millorar la qualitat dels serveis socials”

Agustí Cerrillo: “Els robots conversacionals o xatbots en no gaire temps podran ser utilitzats per les Administracions públiques per millorar la qualitat dels serveis socials”

Parlem amb Agustí Cerrillo Martínez, catedràtic de Dret Administratiu de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). Ens parla sobre l’ús d’intel·ligència artificial en les Administracions públiques i els serveis socials, el seu impacte, els principis ètics i jurídics que implica i els reptes que cal afrontar.