El Grup Alba esdevé la catorzena entitat membre d’iSocial

El Grup Alba esdevé la catorzena entitat membre d’iSocial

, ,

El Grup Alba ha aprovat aquest mes de setembre la seva adhesió a la Fundació iSocial com a entitat sòcia-col.laboradora. Amb aquesta nova incorporació, ja són catorze les entitats del tercer sector membres d’iSocial, i suposa la primera vinculació d’una entitat social de les comarques de Lleida.

El Grup Alba està conformat actualment per sis entitats: l’Associació Alba, la Cooperativa Lleure Qualia, la Cooperativa Alba Jussà, la Fundació Alba Futur, Club esportiu Alba i l’empresa Alba Inserció. Els seus orígens es remunten a l’any 1975 a la ciutat de Tàrrega, on avui segueix tenint la seva seu principal. Els serveis socials del conjunt del grup beneficien actualment a 3.891 persones, principalment a les comarques de l’Urgell, La Segarra i el Pallars Jussà. Compta amb 585 professionals, dels quals 79 són persones amb discapacitat, 495 persones sòcies i 341 persones voluntàries. Els serveis del grup estan molt diversificats, amb programes i activitats en les àrees de l’educació, l’atenció diürna, la salut mental, l’ocupació, la formació, l’orientació, el lleure educatiu o l’habitatge.

.

Actualitat

Eines per a la transformació digital dels Serveis Socials Bàsics

Eines per a la transformació digital dels Serveis Socials Bàsics

Programa formatiu per a professionals de Serveis Socials dels ens locals. En línia (15h).
iSocial presenta l’informe “Innovació tecnològica i serveis socials”

iSocial presenta l’informe “Innovació tecnològica i serveis socials”

En un acte públic realitzat el 22.11.2022 a l’auditori de NTT Data a Barcelona.
La tecnologia immersiva en els serveis socials

La tecnologia immersiva en els serveis socials

Les tecnologies immersives, com la realitat virtual o la realitat augmentada, estan demostrant tenir grans beneficis en serveis socials, tant per a diferents perfils de persones usuàries com per a les persones professionals. Aquestes són les seves aplicacions avui més destacades en el sector dels serveis socials.
Agustí Cerrillo: “Els robots conversacionals o xatbots en no gaire temps podran ser utilitzats per les Administracions públiques per millorar la qualitat dels serveis socials”

Agustí Cerrillo: “Els robots conversacionals o xatbots en no gaire temps podran ser utilitzats per les Administracions públiques per millorar la qualitat dels serveis socials”

Parlem amb Agustí Cerrillo Martínez, catedràtic de Dret Administratiu de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). Ens parla sobre l’ús d’intel·ligència artificial en les Administracions públiques i els serveis socials, el seu impacte, els principis ètics i jurídics que implica i els reptes que cal afrontar.