El repte de la transformació digital dels serveis socials per a unes metròpolis inclusives i equitatives

El repte de la transformació digital dels serveis socials per a unes metròpolis inclusives i equitatives

,
MetroSolutions

La digitalització obre noves oportunitats per al desenvolupament i el benestar de les persones, alhora que genera nous riscos relacionats amb la bretxa digital, que poden agreujar i aprofundir les situacions de desigualtat, d’exclusió social o de malestar mental i emocional. Els serveis socials de les metròpolis es troben avui al centre d’aquest debat, atès que la seva aportació en la resposta a aquesta equació serà crucial en els propers anys.

(Toni Codina, Congrés Internacional de Solucions Metropolitanes, Setembre 2022)

Actualitat

iSocial presenta l’informe “Innovació tecnològica i serveis socials”

iSocial presenta l’informe “Innovació tecnològica i serveis socials”

En un acte públic celebrat el 22.11.2022 a l’auditori de NTT Data a Barcelona.
Informe “Innovació tecnològica i serveis socials”

Informe “Innovació tecnològica i serveis socials”

Fundació iSocial (novembre 2022). El sistema de serveis socials no pot ignorar l’ús de la tecnologia i ha d’adaptar els serveis que presta a l’entorn digital en el que vivim.
Biel Digital Glasses, Premi 2022 a la integració social mitjançant les TIC

Biel Digital Glasses, Premi 2022 a la integració social mitjançant les TIC

iSocial i GrausTIC atorguen el premi en el marc de la Diada de les TIC a Catalunya 2022, a la Torre Telefònica de Barcelona.
La mesura i gestió de l’impacte social

La mesura i gestió de l’impacte social

Què entenem quan parlem d’impacte social? Expliquem en què consisteix i alguns dels models de mesura i gestió més ben rebuts a Europa.