Noves eines per al seguiment remot d’usuaris de serveis socials

Campus InnoBreaks

Noves eines per al seguiment remot d’usuaris de serveis socials

Noves eines per al seguiment remot d’usuaris de serveis socials

WACS (UK) i DigiContact (Holanda): del xatbot a la videoconferència.

Realitzat el divendres 22 d’octubre, de 9 a 10:30h
En línia, i amb traducció simultània anglès-català

La Fundació iSocial va iniciar el 22/10/2021 l’activitat dels Innobreaks, en què cada dos mesos presentem en forma de breu webinar (1h30) una selecció d’experiències locals i internacionals d’innovació en serveis socials publicades al nostre Banc d’Innovacions.

La crisi Covid-19 ha transformat les nostres societats i la manera de comunicar-nos entre nosaltres. I el final de la pandèmia està obrint interessants debats en serveis socials sobre la possibilitat de complementar les formes de comunicació tradicionals amb les persones usuàries, amb noves tècniques i eines de comunicació remota adoptades durant la pandèmia.

Per això en aquest 1r Innobreak vam presentar dos exitosos exemples d’innovació en la comunicació remota amb usuaris de serveis socials: el servei de trucades automatitzades i massives WACS, de Hampshire (UK); i el servei holandès Digicontact, de seguiment remot per videoconferència.

Ponents:

  • Rianne Dekker. DigiContact (Holanda)
  • Nick Wake i Stuart Outtersid, WACS (Anglaterra)

Vídeo complet de l’Innobreak

Amb el suport de

Generalitat de Catalunya Departament de Drets Socials

Innobreaks

Innobreak 09.04.25 Inclusió digital - Imatge de persones grans utilitzant ordinadors. Les persones grans són un dels col·lectius susceptibles de patir a causa de la bretxa digital

Iniciatives pioneres per a la inclusió digital dels col·lectius vulnerables

DigiUP (Finlàndia) i Centre d’Inclusió Digital de Bordeaux Métropole (França). Dimecres, 9 d’abril, de 9:00 h a 10:30 h
Innobreak: Noves mirades en la prevenció i intervenció de la Violència sexual infantil

Noves mirades en la prevenció i intervenció de la Violència Sexual Infantil

PrevenSI (Catalunya) i Barnahus (Europa). Realitzat l’11/2/25
Innobeak - Serveis innovadors en drogodependencia

Serveis innovadors en drogodependències: suport a les famílies i prevenció de riscos

BRUS (Dinamarca) i Energy Control (Catalunya). Realitzat el 02/07/24
Persona en situació de sensellarisme

Sensellarisme i tecnologia: Eines per recuperar el vincle amb la comunitat

Entourage (França) i Nidus (Catalunya). Realitzat el 05/06/2024.