Reunió del Consell Social a la nova seu de la fundació

Publicacions Notícies

Reunió del Consell Social a la nova seu de la fundació

,
Reunió del Consell Social a la nova seu de la fundació

El 10 de gener de 2019 el Consell Social de la Fundació iSocial s’ha reunit a la nova seu de la fundació, al carrer Lepant 151 baixos de Barcelona. Es tracta d’unes modernes instal·lacions acabades d’estrenar, que també acullen La Casa de Carlota i una empresa de comunicació. La Casa de Carlota és un innovador estudi de disseny en què entre els seus professionals hi ha persones amb autisme i síndrome de Down. Per això els espais de Lepant 151, a més d’oficines són alhora un espai de creació i una galeria d’art.

La reunió plenària del Consell Social, la segona fins ara, ha servit per repassar l’activitat desenvolupada per la fundació durant els primers quatre mesos, de setembre a desembre de 2018, i per debatre sobre les línies prioritàries d’actuació plantejades pel Consell de Govern per als primers mesos de 2019. Alguns dels reptes principals són consolidar els projectes iniciats; identificar altres projectes necessaris i impulsar-los; aprofundir en relacions nacionals i internacionals que donin lloc a aliances; crear i publicar contingut de manera contínua; i aconseguir finançament.

Actualitat

iSocial presenta a Bilbao l’informe “Innovació tecnològica i serveis socials”

iSocial presenta a Bilbao l’informe “Innovació tecnològica i serveis socials”

El 20 de març prop de 90 persones han participat en l’acte a l’auditori Bilbao Berrikuntza Faktoria (BBF) de la Universitat de Mondragon.
Recupera el PodCast de Catalunya Ràdio sobre iSocial

Recupera el PodCast de Catalunya Ràdio sobre iSocial

El passat 6 de febrer vam explicar els actuals projectes d’iSocial al programa POPAP.
Open Day del projecte Welcome a Barcelona

Open Day del projecte Welcome a Barcelona

iSocial i els altres 14 socis del projecte han presentat les noves eines desenvolupades per a l’acollida i integració de migrants i refugiats
Innovació tecnològica i serveis socials

iSocial presenta l’informe “Innovació tecnològica i serveis socials”

En un acte públic realitzat el 22.11.2022 a l’auditori de NTT Data a Barcelona.