Reunió del Consell Social a la nova seu de la fundació

Reunió del Consell Social a la nova seu de la fundació

,
Reunió del Consell Social a la nova seu de la fundació

El 10 de gener de 2019 el Consell Social de la Fundació iSocial s’ha reunit a la nova seu de la fundació, al carrer Lepant 151 baixos de Barcelona. Es tracta d’unes modernes instal·lacions acabades d’estrenar, que també acullen La Casa de Carlota i una empresa de comunicació. La Casa de Carlota és un innovador estudi de disseny en què entre els seus professionals hi ha persones amb autisme i síndrome de Down. Per això els espais de Lepant 151, a més d’oficines són alhora un espai de creació i una galeria d’art.

La reunió plenària del Consell Social, la segona fins ara, ha servit per repassar l’activitat desenvolupada per la fundació durant els primers quatre mesos, de setembre a desembre de 2018, i per debatre sobre les línies prioritàries d’actuació plantejades pel Consell de Govern per als primers mesos de 2019. Alguns dels reptes principals són consolidar els projectes iniciats; identificar altres projectes necessaris i impulsar-los; aprofundir en relacions nacionals i internacionals que donin lloc a aliances; crear i publicar contingut de manera contínua; i aconseguir finançament.

Actualitat

52 professionals del Grup ÀURIA i de 5 ABSS gironines al curs “De l’ACP al Suport Auto-dirigit”

52 professionals del Grup ÀURIA i de 5 ABSS gironines al curs “De l’ACP al Suport Auto-dirigit”

Un total de 25 professionals de Serveis Socials de la Vegueria de Girona estan seguint des del 23 de setembre una nova edició del curs de formació “De l’Atenció Centrada en la Persona al Self-directed Support” de la Fundació iSocial.
El Grup Alba esdevé la catorzena entitat membre d’iSocial

El Grup Alba esdevé la catorzena entitat membre d’iSocial

El Grup Alba ha aprovat aquest mes de setembre la seva adhesió a la Fundació iSocial com a entitat sòcia-col.laboradora.
Com poden ajudar els ‘smartphones’ en el treball social?

Com poden ajudar els ‘smartphones’ en el treball social?

Els telèfons intel·ligents poden ser eines de gran utilitat durant les intervencions, tant per als treballadors socials com per a les persones que reben ajuda, amb les aplicacions i mesures de seguretat adequades.
Usos del ‘machine learning’ en els serveis socials

Usos del ‘machine learning’ en els serveis socials

El ‘machine learning’ ha començat a implementar-se en diversos àmbits dels serveis socials, com ara la detecció del risc d’exclusió social, del maltractament infantil o del risc de suïcidi, o el suport en el diagnòstic social de respostes i d’assignació de recursos. Com funciona?