Reunió del Consell Social a la nova seu de la fundació

Reunió del Consell Social a la nova seu de la fundació

,
Reunió del Consell Social a la nova seu de la fundació

El 10 de gener de 2019 el Consell Social de la Fundació iSocial s’ha reunit a la nova seu de la fundació, al carrer Lepant 151 baixos de Barcelona. Es tracta d’unes modernes instal·lacions acabades d’estrenar, que també acullen La Casa de Carlota i una empresa de comunicació. La Casa de Carlota és un innovador estudi de disseny en què entre els seus professionals hi ha persones amb autisme i síndrome de Down. Per això els espais de Lepant 151, a més d’oficines són alhora un espai de creació i una galeria d’art.

La reunió plenària del Consell Social, la segona fins ara, ha servit per repassar l’activitat desenvolupada per la fundació durant els primers quatre mesos, de setembre a desembre de 2018, i per debatre sobre les línies prioritàries d’actuació plantejades pel Consell de Govern per als primers mesos de 2019. Alguns dels reptes principals són consolidar els projectes iniciats; identificar altres projectes necessaris i impulsar-los; aprofundir en relacions nacionals i internacionals que donin lloc a aliances; crear i publicar contingut de manera contínua; i aconseguir finançament.

Actualitat

iSocial presenta l’informe “Innovació tecnològica i serveis socials”

iSocial presenta l’informe “Innovació tecnològica i serveis socials”

En un acte públic realitzat el 22.11.2022 a l’auditori de NTT Data a Barcelona.
La tecnologia immersiva en els serveis socials

La tecnologia immersiva en els serveis socials

Les tecnologies immersives, com la realitat virtual o la realitat augmentada, estan demostrant tenir grans beneficis en serveis socials, tant per a diferents perfils de persones usuàries com per a les persones professionals. Aquestes són les seves aplicacions avui més destacades en el sector dels serveis socials.
Agustí Cerrillo: “Els robots conversacionals o xatbots en no gaire temps podran ser utilitzats per les Administracions públiques per millorar la qualitat dels serveis socials”

Agustí Cerrillo: “Els robots conversacionals o xatbots en no gaire temps podran ser utilitzats per les Administracions públiques per millorar la qualitat dels serveis socials”

Parlem amb Agustí Cerrillo Martínez, catedràtic de Dret Administratiu de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). Ens parla sobre l’ús d’intel·ligència artificial en les Administracions públiques i els serveis socials, el seu impacte, els principis ètics i jurídics que implica i els reptes que cal afrontar.
La intervenció comunitària als Serveis Socials Bàsics

La intervenció comunitària als Serveis Socials Bàsics

El treball comunitari com a forma d’intervenció social. En línia (10,5 hores)