23 entitats socials s’han format per utilitzar Flapp! i Nidus

23 entitats socials s’han format per utilitzar Flapp! i Nidus

Els professionals provenen d’entitats de Catalunya i d’arreu de l’Estat
Flapp! i Nidus, les dues caixes fortes virtuals creades per la Fundació iSocial en col·laboració amb Pere Claver Grup, es consoliden amb la formació oferta, fins ara, a 23 entitats.
Les dues eines, adreçades respectivament a joves amb necessitats d’emancipació i a persones en situació de sensellarisme, seran utilitzades pels professionals d’aquestes entitats en les seves tasques d’acompanyament. Gràcies a aquestes aplicacions, els usuaris i usuàries podran guardar i compartir documents i fotografies al núvol i contactar amb els seus professionals de referència més fàcilment i sense necessitat de disposar del seu número de telèfon.
Han assistit a les formacions un total de 223 professionals socials, tant en sessions en línia com presencials. Algunes de les entitats provenen de Catalunya, com Intress, Resilis o el propi Pere Claver Grup. Altres organitzacions, en canvi, provenen d’altres territoris de l’Estat, com ara Castella i Lleó, Aragó, Illes Balears i Astúries.
Aquestes dades mostren l’interès que generen aquestes eines, que a dia d’avui ja compten, entre totes dues, amb 292 professionals i 368 persones usuàries registrades a la plataforma, així com 114 serveis donats d’alta.
Per la seva banda, Flapp! i Nidus continuen creixent per donar resposta a les necessitats dels seus usuaris i usuàries, i recentment han incorporat dues noves funcionalitats: el xat i el botó d’alarma, que volen facilitar a les persones usuàries el contacte directe amb els seus professionals de referència, especialment en cas de situacions d’urgència, assegurant-nos d’oferir-los la millor atenció i suport.
Actualitat
Segona Jornada Anual de la Xarxa Rehab-Lab a Barcelona
La Segona Jornada Anual de la Xarxa Rehab-Lab va reunir…
Obrim la convocatòria al Premi a la Integració Social a través de la Digitalització 2026
Fins al 16 d’octubre de 2026 poden presentar-se candidatures del…
Les entitats d’iSocial viatgen a Bolonya, en el 4t Innotrip per a les entitats membres
La visita a entitats i serveis de la ciutat de…
Vincles Alt Pirineu-Aran rep el suport de Caprabo i WorldCoo per combatre la soledat no desitjada a través la campanya Cèntims Solidaris
Les microdonacions recollides gràcies a la campanya de Cèntims Solidaris…
El curs d’Habitatge Social tanca la primera edició amb un bon acolliment per part de les persones participants
Durant el mes d’abril, s’ha dut a terme amb satisfacció…
Batuz Gizarte Fundazioa es converteix en la 23a entitat membre d’iSocial
Batuz Gizarte Fundazioa, referent en transformació comunitària i economia circular…






