23 entitats socials s’han format per utilitzar Flapp! i Nidus

Publicacions Notícies

23 entitats socials s’han format per utilitzar Flapp! i Nidus

,
23 entitats ja s'han format per utilitzar Flapp! i Nidus

Els professionals provenen d’entitats de Catalunya i d’arreu de l’Estat

Flapp! i Nidus, les dues caixes fortes virtuals creades per la Fundació iSocial en col·laboració amb Pere Claver Grup, es consoliden amb la formació oferta, fins ara, a 23 entitats.

Les dues eines, adreçades respectivament a joves amb necessitats d’emancipació i a persones en situació de sensellarisme, seran utilitzades pels professionals d’aquestes entitats en les seves tasques d’acompanyament. Gràcies a aquestes aplicacions, els usuaris i usuàries podran guardar i compartir documents i fotografies al núvol i contactar amb els seus professionals de referència més fàcilment i sense necessitat de disposar del seu número de telèfon.

Han assistit a les formacions un total de 223 professionals socials, tant en sessions en línia com presencials. Algunes de les entitats provenen de Catalunya, com Intress, Resilis o el propi Pere Claver Grup. Altres organitzacions, en canvi, provenen d’altres territoris de l’Estat, com ara Castella i Lleó, Aragó, Illes Balears i Astúries.

Aquestes dades mostren l’interès que generen aquestes eines, que a dia d’avui ja compten, entre totes dues, amb 292 professionals i 368 persones usuàries registrades a la plataforma, així com 114 serveis donats d’alta.

Per la seva banda, Flapp! i Nidus continuen creixent per donar resposta a les necessitats dels seus usuaris i usuàries, i recentment han incorporat dues noves funcionalitats: el xat i el botó d’alarma, que volen facilitar a les persones usuàries el contacte directe amb els seus professionals de referència, especialment en cas de situacions d’urgència, assegurant-nos d’oferir-los la millor atenció i suport.

Actualitat

Llars compartides Nova entitat membre

Llars Compartides s’incorpora a la Fundació iSocial

L’entitat Llars Compartides, que promou un model d’envelliment digne i en companyia per a persones grans amb rendes baixes, s’incorpora com a nova membre de la Fundació iSocial
Persona usuària de Mifas a Girona

El Grup Mifas s’incorpora com a nova entitat membre de la Fundació iSocial

L’entitat gironina Grup Mifas aportarà la seva expertesa en l’àmbit de la discapacitat física com a nou membre de la Fundació iSocial
Jornada Anual Rehab-Lab

Primera Jornada Anual de la xarxa Rehab-Lab a Barcelona 

Hem acreditat els nous laboratoris de fabricació (FabLabs) de les 10 entitats d’arreu de Catalunya que s’han incorporat a la xarxa Rehab-Lab 
Notícia Fiare. Banca ética

iSocial i Fiare Banca Ètica enforteixen la seva aliança

La Fundació iSocial s’ha incorporat com a sòcia de la cooperativa Fiare Banca Ètica, en el marc d’un acord que també inclou una línia de crèdit per finançar els projectes d’iSocial i el patrocini de diverses publicacions de la nostra fundació.
L'equip d'iSocial al l'European Social Services Conference ESSC 2025, davant l'estand de Nidus

La Fundació iSocial assisteix a la European Social Services Conference (ESSC 2025) amb dues iniciatives que posen en valor la innovació social

La nostra app Nidus i el projecte Vincles Alt Pirineu-Aran contra la soledat no desitjada han sigut dues de les protagonistes de l’ESSC 2025